Fantasy Dreams

Na tym PBF'ie spełniają się sny, fantastyczne sny. (Na podstawie oryginalnego Fantasy Gate)

Ogłoszenie

Witam wszystkich użytkowników. Zapraszam do gry. Pytania proszę na PW. Jarvis

#1 2010-04-21 18:32:57

Salomon

http://i39.tinypic.com/sob8tl.jpg

13174219
Call me!
Zarejestrowany: 2010-03-17
Posty: 80
Punktów :   

Czary Dla Maga Ognia

Demoniczne otwarcie-Otwiera dany przedmiot (drzwi, słoik, itp.), przez ukazanie się iluzji wielkiego demona. Iluzja jest nie do przejrzenia z powodu krótkiego czasu działania czaru. Iluzji towarzyszą głośne efekty dźwiękowe.
Mana:25
Tworzenie ogniska-Powstaje ognisko, którego nie da się zgasić w żaden niemagiczny sposób i zadaje obrażenia jak ktoś do niego podejdzie
Mana:30
Mistyczne ogień-Cel czaru zostaje otoczony jasnym ogniem o kolorze określonym przez rzucającego. Czar nie wywołuje obrażeń ani czynników psychologicznych. Ogień nie jest zbyt jasny i nie może być widziane w czasie dnia. W nocy jednak cel czaru jest łatwo zauważalny i nie ma ujemnych modyfikatorów przy trafieniu w słabym świetle. Czar może być rzucony tylko na cel widziany przez czarodzieja.
Mana:30
Ognisty Młot-Jeśli celowi czaru nie powiedzie się test wymyślony przez maga, jego dusza jest oszołomiona na czas następnej rundy, i nie może podjąć żadnych działań oprócz parowania i ucieczki w tej rundzie. Czar nie działa na martwiaki, demony, żywiołaki oraz potwory o wzroście ponad 3.3 metra.
Mana:30
Pomoc chaosu-Mag może rzucić ten czar na siebie lub na dowolną postać w zasięgu 12 metrów. Na czas działania czaru wszystkie cechy procentowe postaci na którą został rzucony czar zostają zwiększone o 10.
Mana:30
Przyzwanie Demonicy Mandeli-Czar przywołuję Demonicę Mandele, która pojawi się w zasięgu 6 metrów od maga. Demonica zaatakuje najbliższą istotę nie będącą wyznawcą Diabła. Mag może próbować zapanować nad Demonicą, musi w tym celu wykonać test .Jeżeli test się nie udał, demon powróci do swej strefy jak tylko zabije wszystkie znajdujące się w pobliżu istoty nie będące wyznawcami Demona. Jeśli test się uda, Demonica będzie służyć magowi dopóki nie stanie się niestabilna.
Mana:35
Ognisty Bicz-Rzucenie tego czaru powoduje pojawienie się płonącego bicza, który sam atakuje wrogów maga. Bicz zadaje x z siłą 3. Jego siła wynosi 50, a cele łatwopalne otrzymują dodatkowo x obrażeń. Bicz zostaje zniszczony, jeśli mag który go wyczarował zostanie zraniony.
Mana:35
Aura Mandeli-Czar tworzy aurę która może pochłonąć x obrażeń zadanych magowi niemagicznymi brońmi, po czym znika. Aura może zostać rozproszona metodami magicznymi i magicznymi brońmi. Postać może mieć na raz tylko jedną aurę.
Mana:35
Pomiot chaosu-Czar zamienia postać na którą został rzucony w Pomiot Chaosu . Ofiara może wykonać łączony test , aby uniknąć działania czaru. Pomiot nie zaatakuje maga, ale może zaatakować innych.
Mana:35
Poświęcenie-Ten czar mag może rzucić na dowolną osobę, poprzez dotknięcie jego czoła. Czar nie wpływa w żaden sposób na ofiarę, ale na życzenie maga osoba, na którą rzucony został czar wybuchnie. Eksplozja obejmie obszar o promieniu 15 metrów, w którego centrum znajdowała się ofiara, która oczywiście została rozerwana na strzępy. Każda istota znajdująca się w obszarze działania czaru otrzymuje x obrażeń, bez uwzględniania pancerza, istoty łatwopalne otrzymują dodatkowo x obrażeń.
Mana:45
Żelazna Pięść-Zaklęcie to daje pięściom rzucającego twardość i siłę żelaza, zmieniając go w żywą broń. Po rzuceniu wszelkie jego normalne ataki z pięści mają +3 do trafienia i +6 do obrażeń. Podczas trwania czaru nie można się posługiwać magią
Mana:30
Zabójczy pocisk-Zaklęcie to przyzywa kole ognia ,która natychmiast zabija przeciwnika. Musi on wtedy uciekać gdzie pieprz rośnie. Nawet w przypadku pozytywnego wyniku ofiara dostanie ogromną ilość obrażeń.
Mana:40
Deszcz Meteorytów-Czar ten przywołuje chmarę meteorytów zadających wszelkim przeciwnikom w zasięgu wzroku x punktów obrażeń. Obrażenia są dzielone na połowę przy szczęśliwym uniknięciu.
Mana:40
Furia Otchłani-Czar ten otwiera między wymiarowy portal wchłaniający nieszczęsna ofiarę w Otchłań . Portal pozostaje otwarty nawet po wchłonięciu ofiary. Po paru sekundach rzeczywistego czasu (dla ofiary zdaje się to jak parę stuleci) ofiara zostaje wyrzucona z portalu. Efekt jest różny. W przypadku kiedy się powiedzie: Ofiara zostanie wyrzucona z portalu w jednym kawałku wydając się nietknięta. Jednak po paru sekundach dostanie na twarz x obrażeń jako "opóźnione" ciosy istot z otchłani. Kiedy obrona się nie powiedzie, cóż... To co wyleci z portalu raczej będzie zbiorowiskiem części ciała a nie dawnym przeciwnikiem.
Mana:45
Słowo Mocy: Giń-Zaklęcie to zabija na miejscu istoty o punktach życia do 120. Puff... martwe.
Mana:40

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plinternet maków mieszkania speedway manager