Demoniczne otwarcie-Otwiera dany przedmiot (drzwi, słoik, itp.), przez ukazanie się iluzji wielkiego demona. Iluzja jest nie do przejrzenia z powodu krótkiego czasu działania czaru. Iluzji towarzyszą głośne efekty dźwiękowe. Mana:25 Tworzenie ogniska-Powstaje ognisko, którego nie da się zgasić w żaden niemagiczny sposób i zadaje obrażenia jak ktoś do niego podejdzie Mana:30 Mistyczne ogień-Cel czaru zostaje otoczony jasnym ogniem o kolorze określonym przez rzucającego. Czar nie wywołuje obrażeń ani czynników psychologicznych. Ogień nie jest zbyt jasny i nie może być widziane w czasie dnia. W nocy jednak cel czaru jest łatwo zauważalny i nie ma ujemnych modyfikatorów przy trafieniu w słabym świetle. Czar może być rzucony tylko na cel widziany przez czarodzieja. Mana:30 Ognisty Młot-Jeśli celowi czaru nie powiedzie się test wymyślony przez maga, jego dusza jest oszołomiona na czas następnej rundy, i nie może podjąć żadnych działań oprócz parowania i ucieczki w tej rundzie. Czar nie działa na martwiaki, demony, żywiołaki oraz potwory o wzroście ponad 3.3 metra. Mana:30 Pomoc chaosu-Mag może rzucić ten czar na siebie lub na dowolną postać w zasięgu 12 metrów. Na czas działania czaru wszystkie cechy procentowe postaci na którą został rzucony czar zostają zwiększone o 10. Mana:30 Przyzwanie Demonicy Mandeli-Czar przywołuję Demonicę Mandele, która pojawi się w zasięgu 6 metrów od maga. Demonica zaatakuje najbliższą istotę nie będącą wyznawcą Diabła. Mag może próbować zapanować nad Demonicą, musi w tym celu wykonać test .Jeżeli test się nie udał, demon powróci do swej strefy jak tylko zabije wszystkie znajdujące się w pobliżu istoty nie będące wyznawcami Demona. Jeśli test się uda, Demonica będzie służyć magowi dopóki nie stanie się niestabilna. Mana:35 Ognisty Bicz-Rzucenie tego czaru powoduje pojawienie się płonącego bicza, który sam atakuje wrogów maga. Bicz zadaje x z siłą 3. Jego siła wynosi 50, a cele łatwopalne otrzymują dodatkowo x obrażeń. Bicz zostaje zniszczony, jeśli mag który go wyczarował zostanie zraniony. Mana:35 Aura Mandeli-Czar tworzy aurę która może pochłonąć x obrażeń zadanych magowi niemagicznymi brońmi, po czym znika. Aura może zostać rozproszona metodami magicznymi i magicznymi brońmi. Postać może mieć na raz tylko jedną aurę. Mana:35 Pomiot chaosu-Czar zamienia postać na którą został rzucony w Pomiot Chaosu . Ofiara może wykonać łączony test , aby uniknąć działania czaru. Pomiot nie zaatakuje maga, ale może zaatakować innych. Mana:35 Poświęcenie-Ten czar mag może rzucić na dowolną osobę, poprzez dotknięcie jego czoła. Czar nie wpływa w żaden sposób na ofiarę, ale na życzenie maga osoba, na którą rzucony został czar wybuchnie. Eksplozja obejmie obszar o promieniu 15 metrów, w którego centrum znajdowała się ofiara, która oczywiście została rozerwana na strzępy. Każda istota znajdująca się w obszarze działania czaru otrzymuje x obrażeń, bez uwzględniania pancerza, istoty łatwopalne otrzymują dodatkowo x obrażeń. Mana:45 Żelazna Pięść-Zaklęcie to daje pięściom rzucającego twardość i siłę żelaza, zmieniając go w żywą broń. Po rzuceniu wszelkie jego normalne ataki z pięści mają +3 do trafienia i +6 do obrażeń. Podczas trwania czaru nie można się posługiwać magią Mana:30 Zabójczy pocisk-Zaklęcie to przyzywa kole ognia ,która natychmiast zabija przeciwnika. Musi on wtedy uciekać gdzie pieprz rośnie. Nawet w przypadku pozytywnego wyniku ofiara dostanie ogromną ilość obrażeń. Mana:40 Deszcz Meteorytów-Czar ten przywołuje chmarę meteorytów zadających wszelkim przeciwnikom w zasięgu wzroku x punktów obrażeń. Obrażenia są dzielone na połowę przy szczęśliwym uniknięciu. Mana:40 Furia Otchłani-Czar ten otwiera między wymiarowy portal wchłaniający nieszczęsna ofiarę w Otchłań . Portal pozostaje otwarty nawet po wchłonięciu ofiary. Po paru sekundach rzeczywistego czasu (dla ofiary zdaje się to jak parę stuleci) ofiara zostaje wyrzucona z portalu. Efekt jest różny. W przypadku kiedy się powiedzie: Ofiara zostanie wyrzucona z portalu w jednym kawałku wydając się nietknięta. Jednak po paru sekundach dostanie na twarz x obrażeń jako "opóźnione" ciosy istot z otchłani. Kiedy obrona się nie powiedzie, cóż... To co wyleci z portalu raczej będzie zbiorowiskiem części ciała a nie dawnym przeciwnikiem. Mana:45 Słowo Mocy: Giń-Zaklęcie to zabija na miejscu istoty o punktach życia do 120. Puff... martwe. Mana:40
|