Fantasy Dreams

Na tym PBF'ie spełniają się sny, fantastyczne sny. (Na podstawie oryginalnego Fantasy Gate)

Ogłoszenie

Witam wszystkich użytkowników. Zapraszam do gry. Pytania proszę na PW. Jarvis

#1 2010-04-20 21:07:57

Salomon

http://i39.tinypic.com/sob8tl.jpg

13174219
Call me!
Zarejestrowany: 2010-03-17
Posty: 80
Punktów :   

Czary Barda

Owcza tępota-Wybrana postać traci czasowo 4 punkty Intelektu.
Mana:25
Ślamazarność ślimaka-Wybrana postać traci czasowo 4 punkty Zręczności.
Mana:25
Podróż-Umożliwia poruszanie się w praktycznie każdy znany sposób, a dodatkowo uodparnia na trudy podróży.
Mana:25
Soniczna błyskawica-Pocisk dźwięku rani i ogłusza ofiarę oraz istoty znajdujące się w jej pobliżu.
Mana:35
Śliska skóra-Magiczny śluz amortyzuje ataki.
Mana:30
Zauroczenie Osoby-Reputacja czarodzieja poprawia się w oczach ofiary tego zaklęcia o 50%.
Mana:30
Uśpienie-Usypia istoty. W pierwszej kolejności działa na istoty o najmniejszej wytrzymałości.
Mana:30
Przywołanie Borsuka-Rzucający czar przywołuje strasznego borsuka, który staje się jego wiernym sługą.
Mana:30
Oślepienie/Głuchota-Ofiara staje się ślepa i głucha przez określony czas
Mana:35
Siła Byka-Siła osoby pod wpływem tego zaklęcia wzrasta o 3
Mana:30
Kocia Zwinność-Zręczność osoby pod wpływem zaklęcia wzrasta o 3
Mana:30
Jasny Umysł-Ten czar usuwa efekty zaklęć Uśpienie, Zamęt, Ogłuszenie i Zauroczenie, a także chroni przed tymi zaklęciami, dopóki czar Jasnego Umysłu nie przestanie działać. Osoba chroniona tym czarem otrzymuje punkt obrażeń za każdy usunięty efekt wrogiego zaklęcia.
Mana:35
Unieruchomienie Osoby-Wybrana istota humanoidalna zostaje unieruchomiona na czas działania tego czaru.
Mana:35
Niewidzialność-Istota, na którą rzucono to zaklęcie, staje się niewidzialna. Nie da się jej wykryć normalnym wzrokiem. Po zaatakowaniu lub rzuceniu czaru istota staje się widoczna i czar Niewidzialności pryska.
Mana:30
Cisza-Ten czar tworzy strefę ciszy wokół wybranej istoty, co uniemożliwia rzucanie zaklęć wymagających werbalnych komponentów. Jeśli czar ten rzuca się na osobę, która się mu nie opiera, nie trzeba wykonywać rzutów obronnych ani testów odporności na czary.
Mana:35
Uderzenie Dźwięku-Wszystkie istoty na obszarze działania otrzymują x obrażeń i muszą wykonać rzut obronny na Siłę Woli albo zostaną ogłuszone na 2 rundy.
Mana:35
Jasnowidzenie/Jasno słyszenie-Podczas działania tego czaru, istota zyskuje premię +10 do wszystkich testów Spostrzegawczości i Nasłuchiwania.
Mana:35
Zamęt-Istoty pod wpływem Zamętu poruszają się w losowym kierunku, atakują przypadkowe cele lub po prostu stoją bezczynnie.
Mana:35
Strach-Istoty poddane działaniu tego czaru ogarnia bezrozumny strach, który uniemożliwia jakiekolwiek racjonalne działanie. Ofiary zaklęcia uciekają od każdego, kogo nie uważają za sojusznika.
Mana:35
Wykrycie Pułapek-Osoba, która rzuciła ten czar, zauważa wszystkie pułapki na obszarze objętym jego działaniem.
Mana:30
Kula Niewidzialności-Czarodziej tworzy wokół siebie strefę niewidzialności, która przemieszcza się wraz z nim. Kula czyni niewidzialnymi tylko jego i jego towarzyszy. Osoby ukryte tym czarem mogą się wzajemnie normalnie widzieć. Kto opuści Kulę, staje się widoczny.
Mana:40
Zdjęcie Klątwy-Z osoby, na którą rzucono ten czar, zostają zdjęte wszelkie klątwy i ich efekty.
Mana:40
Uleczenie Choroby-Osoba, na którą rzucono ten czar, zostaje uleczona z wszelkich chorób.
Mana:40
Okrzyk Bojowy-Bard wydaje mrożący krew w żyłach okrzyk i uzyskuje premię +2 do rzutów ataku i obrażeń. Wrogowie zostają porażeni strachem.
Mana:40
Lodowa Nawałnica-Wszystkie istoty na obszarze działania otrzymują x obrażeń obuchowych i x obrażeń od zimna. Lodowa Nawałnica zadaje dodatkowe x obrażeń od zimna.
Mana:40

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plinternet maków mieszkania speedway manager