Oplątanie-Gąszcz błyskawicznie rosnącej roślinności oplata wszystkie istoty na obszarze działania. Ofiary, którym nie uda się odparcie czaru, nie mogą się przemieszczać, chociaż nadal mogą walczyć i rzucać czary. Ci, którym uda się wykonać rzut na Refleks, mają ruch zmniejszony o połowę. Mana:20 Śliskość-Warstwa śliskiego oleju i tłuszczu pokrywa obszar działania czaru. Każda istota na tym obszarze może się przewrócić lub zmniejszeniu ulegnie jej prędkość ruchu. Mana:20 Unieruchomienie Zwierzęcia-Wybrane zwierzę zostaje unieruchomione na czas działania tego czaru. Mana:20 Neutralizacja Trucizny-Czar ten likwiduje trucizny w organizmie istoty, na którą został rzucony. Mana:25 Swoboda Ruchu-Istota poddana działaniu tego zaklęcia staje się odporna na paraliż, spowolnienie i oplątanie. Mana:25 Przemiana Siebie-Rzucający czar może zamienić się w jedną z poniższych istot: - Olbrzymi pająk - Troll - Umbrowy kolos - Chochlik - Zombie Mana:35 Mądrość Sowy-Bardzo rzadko stosujemy to zaklęcie, +4 do Mądrości nie przyda nam się podczas walki. Jedyną dobrą stroną tego czaru jest to, że możemy rzucić go na naszego druida. Mana:30 Gąszcz Cierni- Kolejny, drugi poziom zaklęcia sprowadza silnego towarzysza. W sytuacjach, kiedy postać jest bliska śmierci, istota, którą przywołaliśmy, może uratować nam życie, zwracając na siebie uwagę przeciwnika. Czar ten wykorzystujemy również, kiedy wrogów jest zbyt wielu i chcemy po prostu wyrównać szanse. Mana:35 Zaklęta strzała: Począwszy od początku łucznik zaklina każdą niemagiczną strzałę, którą nałoży na cięciwę i wystrzeli. Mana:30 Nasycona strzała- Pozwala mistycznemu łucznikowi na wystrzelenie strzały z zaklęciem ognistej kuli. Mana:30 Szukająca strzała - Łowca może wystrzelić zaklętą strzałę w dowolny, znany mu cel, który jest w zasięgu jego broni, a strzała niechybnie go trafi, pod warunkiem, że postać nie chowa się za nieprzepuszczalną barierą (ściana, drzwi). Mana:35 Strzała Śmierci - Wystrzeliwuje strzałę, która może zadać natychmiastową śmierć. Mana:40 Grad ognistych strzał -Łowca może wystrzelić naraz po jednej ognistej strzale w każdego wroga, którego ma w zasięgu broni i wzroku. Mana:35 Mistrz zachowania. - Łowca potrafi przewidzieć ruchy przeciwnika, które wykona w następnej kolejce (przeciwnik musi podać co zrobi i to zrobić). Mana: 30
|