Salomon - 2010-04-21 19:49:30

Oplątanie-Gąszcz błyskawicznie rosnącej roślinności oplata wszystkie istoty na obszarze działania. Ofiary, którym nie uda się odparcie czaru, nie mogą się przemieszczać, chociaż nadal mogą walczyć i rzucać czary. Ci, którym uda się wykonać rzut na Refleks, mają ruch zmniejszony o połowę.
Mana:20
Śliskość-Warstwa śliskiego oleju i tłuszczu pokrywa obszar działania czaru. Każda istota na tym obszarze może się przewrócić lub zmniejszeniu ulegnie jej prędkość ruchu.
Mana:20
Unieruchomienie Zwierzęcia-Wybrane zwierzę zostaje unieruchomione na czas działania tego czaru.
Mana:20
Neutralizacja Trucizny-Czar ten likwiduje trucizny w organizmie istoty, na którą został rzucony.
Mana:25
Swoboda Ruchu-Istota poddana działaniu tego zaklęcia staje się odporna na paraliż, spowolnienie i oplątanie.
Mana:25
Przemiana Siebie-Rzucający czar może zamienić się w jedną z poniższych istot:
- Olbrzymi pająk
- Troll
- Umbrowy kolos
- Chochlik
- Zombie
Mana:35
Mądrość Sowy-Bardzo rzadko stosujemy to zaklęcie, +4 do Mądrości nie przyda nam się podczas walki. Jedyną dobrą stroną tego czaru jest to, że możemy rzucić go na naszego druida.
Mana:30
Gąszcz Cierni- Kolejny, drugi poziom zaklęcia sprowadza silnego towarzysza. W sytuacjach, kiedy postać jest bliska śmierci, istota, którą przywołaliśmy, może uratować nam życie, zwracając na siebie uwagę przeciwnika. Czar ten wykorzystujemy również, kiedy wrogów jest zbyt wielu i chcemy po prostu wyrównać szanse.
Mana:35
Zaklęta strzała: Począwszy od początku łucznik zaklina każdą niemagiczną strzałę, którą nałoży na cięciwę i wystrzeli.
Mana:30
Nasycona strzała- Pozwala mistycznemu łucznikowi na wystrzelenie strzały z zaklęciem ognistej kuli.
Mana:30
Szukająca strzała - Łowca może wystrzelić zaklętą strzałę w dowolny, znany mu cel, który jest w zasięgu jego broni, a strzała niechybnie go trafi, pod warunkiem, że postać nie chowa się za nieprzepuszczalną barierą (ściana, drzwi).
Mana:35
Strzała Śmierci - Wystrzeliwuje strzałę, która może zadać natychmiastową śmierć.
Mana:40
Grad ognistych strzał -Łowca może wystrzelić naraz po jednej ognistej  strzale w każdego wroga, którego ma w zasięgu broni i wzroku.
Mana:35
Mistrz zachowania. - Łowca potrafi przewidzieć ruchy przeciwnika, które wykona w następnej kolejce (przeciwnik musi podać co zrobi i to zrobić).
Mana: 30

GotLink.plbusy Koln