Duchowa Zbroja - kapłan staje się niezniszczalny . (przez 1 rundę) 20PM co 3 tury Forma Wyższego Kapłana - kapłan dostaje +3 do obrażeń z czarów (przez 3 tury ) 30PM 1 raz w walce Niebiański miecz - kapłan dostaje miecz dzięki któremu ma + 2 do ataku i może użyć czaru Boskie Cięcie (przez 4 tury) 40PM co 5 tur Boskie Cięcie - kapłan uderza swego przeciwnika i zadaje lalallalaalalal obrażeń oraz co każdy atak na stałe + 1 pancerza. 30PM co 4 tury Uleczenie - kapłan uzdrawia siebie (zyskuje 50 % aktualnego życia więcej) 40PM co 5 tury Oślepiające światło - kapłan oślepia przeciwnika światłem słońca zadając przeciwnikowi nananan obrażeń i ogłuszając na 1 turę . 30PM co 3 tury Ofiara - kapłan zamienia x życia na x PK 10PM co 2 tury
|