Abaddon - 2010-04-20 19:59:51

Magiczna Zbroja - wojownik zaklina swoją zbroje i dodaje +3 do pancerza . (działa przez 2 tury)
Co 4 tury
15PM
Ryk - wojownik dodaje sobie +2 do ataku i +1 pancerza . (działa przez 3 tury)
Co 5 tur
25PM
Drwina - wojownik  odbiera przeciwnikowi +1 do ataku i dodaje sobie +1 do ataku . (przez 3 tury)
Co 3 tury
10PM
Cios Rękojeścią - wojownik na stałe odbiera przeciwnikowi -1 pancerza .
(1 raz w ciągu walki)
15PM
Szarża - wojownik taranuje wroga powalając go na ziemię i zadając (wybierz se Janek PKT Życia)
Co 4 tury
20PM
Cios Pięścią - wojownik ogłusza przeciwnika na 2 tury
Co 5 tur
20PM
Ogromny atak - wojownik zadaje (ble ble ble przeciwnikowi)
Co 4 tury
25PM
Perswazja - wojownik umie przekonać drugą osobę poprzez zastraszanie
Nie dotyczy
10PM

GotLink.plinternet maków mieszkania speedway manager