Magiczna Zbroja - wojownik zaklina swoją zbroje i dodaje +3 do pancerza . (działa przez 2 tury) Co 4 tury 15PM Ryk - wojownik dodaje sobie +2 do ataku i +1 pancerza . (działa przez 3 tury) Co 5 tur 25PM Drwina - wojownik odbiera przeciwnikowi +1 do ataku i dodaje sobie +1 do ataku . (przez 3 tury) Co 3 tury 10PM Cios Rękojeścią - wojownik na stałe odbiera przeciwnikowi -1 pancerza . (1 raz w ciągu walki) 15PM Szarża - wojownik taranuje wroga powalając go na ziemię i zadając (wybierz se Janek PKT Życia) Co 4 tury 20PM Cios Pięścią - wojownik ogłusza przeciwnika na 2 tury Co 5 tur 20PM Ogromny atak - wojownik zadaje (ble ble ble przeciwnikowi) Co 4 tury 25PM Perswazja - wojownik umie przekonać drugą osobę poprzez zastraszanie Nie dotyczy 10PM
|